Strategia komunikacji
W procesie budowania strategii wykorzystujemy wszystkie dostępne dane, aby opracowana strategia wskazała odpowiednie kierunki działań dla marki/firmy. Każda opracowana strategia komunikacji powinna docierać do konkretnych odbiorców przy najbardziej efektywnym wykorzystaniu kanałów komunikacji.
W ramach prac strategicznych prowadzimy:
- analizę stanu wyjściowego
- określenie celów komunikacji
- zdefiniowanie gup docelowych
- sformułowanie głównych komunikatów
- wybór narzędzi komunikacji
- opracowanie budżetu realizacji strategii
- zaprojektowanie kalendarza działań
- realizacja strategii, kontrola wykonania, wnioski
Social media
Opracowujemy strategie obecności marki/firmy w social media i zajmujemy się stałym prowadzeniem profili społecznościowych. Media społecznościowe są dziś głównym narzędziem budowania i utrzymywania relacji, ale również miejscem zdobywania informacji. Tworzymy koncepcje obecności firmy/marki w social media i nadzorujemy prowadzenie dialogu z użytkownikami serwisów społecznościowych.
W ramach obsługi social media prowadzimy: